Proč scent – marketing?
Proč je důležité okolí provonět?
Výsledkem jsou šťastní a spokojení zákazníci, kteří si zapamatují vaši značku. Značku, která voní.
Výsledkem jsou šťastní a spokojení zákazníci, kteří si zapamatují vaši značku. Značku, která voní.
Spojte vůni se značkou
Scent branding je mnohem více než jen provonění prostor. Je to umění vytvořit jedinečnou identitu značky, marketingu, zacílení a nelaznutí té pravé vůně, která značku posílí.
Velmi efektivní může být scent – marketing zejména v prostředí plném dalších smyslových spouštěčů, jako je využití bohatého osvětlení, ozvučení a luxusního prostředí.
Spokojení a dlouholetí zákazníci
Hlavním cílem jsou spokojení zákazníci, kteří si zapamatují vaši značku. Značku, která voní. Správná vůně může být výzvou pro spotřebitele strávit více času v maloobchodním prostředí či je sem alespoň přilákat.
Exkluzivní vůně znamená silnou identitu značky, vytvoří dokonalou atmosféru pro zaměstnance i klienty a hosty, diferencuje vaši firmu od konkurence.
Více než jen marketing
Čich je mnohem složitější než ostatní smysly. Čichové receptory jsou propojeny přímo s mozkem, konkrétně jeho částí, která je zodpovědná za paměť a emoce. Vytváří 75% našich denních emocí.
Vůně může mít příznivý vliv na stres, deprese, apatie…zvyšuje také pozitivní faktory, například štěstí, smyslnost, relaxaci či stimulaci.
Stephen Warrenburg (IFF) Gary E. Schwartz (Yale University)
Šířením levandule během pracovních přestávek jsme zamezili zhoršení pracovního výkonu.
Sakamoto, et al, 2006 Oxford Journals | Life Sciences & Medicine | Chemical Senses