Automobilový průmysl
Provoňte váš prodej
Ať už jste prodejcem vozu nebo výrobcem automobilu, vždy je hlavním cílem efektivní uvedení značky na trh a oslovení spotřebitele. Velká konkurence v automobilovém průmyslu nutí nejen prodejce hledat nové marketingové strategie, jako je třeba scent – marketing. Hlavním cílem je působit na emoce zákazníka už při prohlídce či první návštěvě.
Lusuxní automobily na trhu vítězí díky stylu a eleganci. Tu teď nabízí i scent – marketing. Aroslim od Aroma Air je populární volbou pro ty, kdo chtějí preferují eleganci a decentní vzhled. Umožněte svým zákanzíkům, aby se u vás cítili jako doma.
Vůně je řešení
Zrodilo se nové úsilí o kvalitu, styl a inovaci, Air Aroma stanovuje nová měřítka pro prostředí autosalonů. Aston Martin Shangai neznamená jen výraznou značku a jedinečné sportovní vozy, ale také Air Aroma, jemné vůně pro jedinečný zážitek.
Mercedes Benz a Air Aroma nabízí rovněž klientům neopakovatelný sezóní zážitek deštného pralesa či vůni bambusu.
Lidský čich postihuje 75% denního emocí a hraje důležitou roli v paměti.
Výhody
Povědomí o značce
Vytvořte unikátní a trvalý dojem a přidejte hodnotu vlastní značce.
Zákazníci nezapomenou…
Zákazníci si zažijí příjemnou vůni, od které již neupustí.
Emoce
Vůně je základním a přímým smyslem, vytváří emocionální odezvu zákazníků. Ovlivňuje náladu, pamět i emoce.
Možnosti