Banky
Banky
Jak udržet zákazníky
Vy vysoce konkurenčním odvětví finančnictví a bankovnictví je pro úspěch velmi důležité udžet si své zákazníky. Zlepšení jejich spokojenosti je jedním z účinných způsobů, jak to dokázat. Právě proto nyní banky vzhlížejí k možnosti využít scent – marketingu, vytvořit pohodovou a domáckou atmosféru pro své nervózní klienty.
Air Aroma změní prostory pomocí vůně. Čekání v dlouhých frontách může být frustrující, vyústit v negativní zkušenosti. Ve voňavém prostředí může být však i stresující čekání mnohem příjemnější.
Příjemně v bance
Vůně dokáže vytvořit inspirativní a pohodlou atmosféru, čmž zvyšuje i úroveň péče o zákazníky a jejich vlastní dojem. Zejména Aroslim se stal populárním produktem pro mnoho bank, hodí se do jakéhokoliv interiéru díky nenápadnému a elegantnímu vzhledu.
Například China Merchants bank byla zvolena nejlepším podnikem v Číně, protože klade, narozdíl od konkurence, silný důraz na inovace, kvalitu služeb a podporu nových technologií. Se svými zákazníky se dostává do bližšího kontaktu díky vůni, dělá dojem a zákazníky mnohem spokojenějšími.
Vůně v maloobchodním prostředí zlepšuje hodnocení zákazníků. (Spangenberg et al. 1996)
Výhody
Udržení zákazníků
Vůně, to je zvýšení pozitivních zkušeností a výkonnosti podniku.
Spokojenost zákazníků
Čekání ve frontě již nemusí být nepříznivé. S vůní…
Povědomí o značce
Vůně podpoří značku mnohem lépe než jakékoliv médium.
Možnosti