Doprava
Snadné řešení
Scent – marketing zažil svou premiéru v dopravní sféře v roce 1959, kdy pařížským metrem zavanula vůně karafitáů. Pro zvýšení pohodlí a komfortu. Dnes znamená pro mnoho podniků hlavní strategii, hodnotu věrnosti a povědomí o značce. Vytvářejí pro své zákazníky prostředí plné relaxace, příjemné, pohodlné až luxusní. Snaží se zdůraznit cestujícím, že právě jejich dopravní prosředek je čisté, příjemné a hygienické místo.
Značka spojená s vůní
Společnost Air Aroma vyvinula marketingovou strategii například pro P&O Carnival Cruises a Qantas Lounges. Každá z firem disponuje jedinečnou vůní, speciálně vybranou a navrženou tak, aby oslovila zákazníky. Oproti konkurenci teď mají velkou výhodu – svou inovativnost. Poskytují jedienčné zážitky právě díky vůním, které zůstanou v paměti cestujících ještě dlouho po tom, co dorazí do cílové destinace.
Naší specializací jsou například metra, výletní lodě, letištní haly a letadla či čekárny. Uspokojíme potřeby firem všech velikostí a typů.
Vědecké výzkumy potvrzují, že éterické oleje, například s vůní levandule, působí silně na lidskou náladu a redukci stresu.
Výhody
Relaxační prostředí
Vůně snižuje stres a úzkost při čekání, příjemné působí na nervózní cestující.
Pocit luxusu
Vůně přidává na pocitu luxusu a prestiže.
Kvalita a komfort
100% čisté přírodní oleje, na přírodní bázi.
Možnosti