Prodej potravin
Vůně posiluje chuť
Že čich stimuluje nákup produktů není novinkou pro ty, kteří se v potravinářském průmyslu pohybují už déle. Pekaři i cukráři využívají tohoto konceptu již několik let. Ví, že vůně posiluje chuť a přiláká zákazníky. Studie totiž ukazují, že čich je nejsilnějším podnětem, který dokáže vyvolat silné emocionální reakce zákazníků, chuť k jídlu a tak i impuls k utracení peněz.
Řešení
Jídlo samo o sobě ne vždy dokáže nalákat zákazníky. Balené, konzervované či mražené potraviny nelze cítit. Proto obchody potřebují oslnivou vůni vytvořit jinak.
Vyberte si nezapomenutlné a nenápadné vůně, které však udělají dojem. Řada aroma olejů Air Aroma je navržena tak, aby vyhovovala každému prostředí od obchodních domů přes prodejny s potravinami až po kina a občerstvení. Přilákejte své zákazníky svěží vůní jablka nebo manga, nalákejte je lahodnou čokoládou nebo kávou.
Když v jednom z amerických supermarketů začali využívat vůni chleba, jejich prodejně se trojnásobně zvýšil. (Hirsch, 1995, IJA)
Výhody
Výkonná propagace
Stimulovat vůni znamená prodat.
Emoce
Šíření vůní kvalitních potravin může zákazníkům produkt nejen představit, ale také zvýšit prodej.
Posílení
Vůně zesiluje chuť jako žádný jiný smysl. Je základní surovinou prodeje potravin.
Možnosti